aprilapril

2011-04-01 @ 18:47:22
HÄR VAR DET TORRT. men jag skulle aldrig be om förlåtelse för dålig uppdatering. sånt känns riktigt ovesäntligt och onödigt i min värld. haha. men nu ska jag inte vara sån! det var så fint att träffa alla igen. åhåhåh. började dagen med gympa och fick lära mig lite olika farliga grepp. hehe, ja. skadade dock foten. gjorde en usel insats på en redovisning. shoppade med mig lite sommarkläder. sånt smått. och hem.
har varit som på helspänn om någon skulle lura lilla mig. men icke, vad jag vet iaf, haha.
nu sitter jag och tycker synd om min fot. blev SÅ otaggad på att göra något överhuvud taget ikväll bara för den foten. även om det var jag som verkade mest taggad tidigare idag.
jag har iaf lyckats luras. hihihiihii

Kommentarer:
Postat av: isabelle

blev du nå aprillurad dah?? <4 haha

2011-04-02 @ 01:00:56
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi hej, din blogg är också väldigt fin!

2011-04-02 @ 02:40:59
URL: http://gloorys.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0