dansa i kvällsregnet

2011-04-11 @ 17:26:30
IGÅR VAR DET PLUGGSÖNDAG. vi försökte, jag och hannah. men alltid tycktes det vara något som var viktigare. att göra en bra lunch. att titta på film (som iof ingick i pluggeriet). ta ca 300 pb-pics. dansa och sjunga. äta middag. göra oss i ordning i kalasbrallor och mysiga kläder och gick ner till drottning hamn. vi satt och lyssnade på att regnet droppade ner i vattnet. vi satte på gammal sommar-musik och dansade och sjöng texter vi inte kunde. stod där i regnet och drog en macarena-dans och mådde bra typ. kom tillbaka och råkade sätta oss framför tvn. klockan blev halv elva och vi började slutföra sammanfattningar av det vi pluggar. vi blev trötta och drack isvatten. åt godis. försökte hålla ögonen öppna tills klockan blev två och vi gick och lade oss. ingen sömn och därav dålig prestation på proven. jaja. snart lov, ledigt på torsdag. jag är såååååå lycklig!!

Kommentarer:
Postat av: Isse

jag orkar inte lääääsa... jag kan läsa det om du läser mitt senaste ;) ♥

2011-04-11 @ 21:45:28
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0