stjärnklart

2011-04-24 @ 00:52:06
JAG ÄLSKAR STJÄRNOR. kan ligga hur länge som helst och bara titta upp mot det mörka som känns så nära. magiskt på något sätt. vackert och så oskuldsfullt.
sitter istället i mitt rum och tittar med rynkig panna på rutiga skjortor, neonfärgade bhar, halsband och slarvigt uppsatta fotografier som pyntar golvet. inte fotona förstås. de sitter på väggen, bredvid den långa spegeln. snart, om jag får bestämma, ser det annorlunda ut här. jag vill göra om helt.
suttit ute och druckit chailatte med harriet och lilja. plus några till som anslöt. had a great time. nu ska jag sova, ladda dom, om möjligt, onödigt tomma batterierna i migsjälv. godnatt.
jag var glad innan jag åkte. det är jag nu med! åkte in med denhär och tillbaka med denhär.

Kommentarer:
Postat av: Isse

Asså kolla min typ tolfte post på weareuniverse, videon jag döör av stjärnor typ

2011-04-25 @ 14:44:40
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0