twister

2011-04-16 @ 18:56:00
KÄNNS SOM ATT JAG INTE VARIT I NACKA PÅ FLERA DAGAR. åkte till spånga typ när jag skrev det senaste inlägget. det var trevligt, och ja. hehe. så sov vi hos harri, och sen satt vi i rålis och tog de så lugnt som man kan med folk från kvällen innan och hade det softtrevligt då med.
ja. tråkigt och stelt inlägg från ett toppen senaste dygn med massa nya människor. sitta i en park i solen. och glass. jag älskar twister i solen, även om den blir så där rinnig och tillslut kladdig på handen.
jag kan inte skriva så bra svenska just nu. men jag är trött och glad att jag får sova i min egna säng ikväll och får sova fridfullt tills väckarklockan går och jag ska stå och jobba. lökilishious i solen innomhus. kul.
bio nu! topp!

Kommentarer:
Postat av: Isse

hur komer det sig att jag missade det här inlägget? :S wierd

2011-04-19 @ 00:55:00
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0