the hippie dance

2011-04-14 @ 16:09:41
TUR I OTUREN. eller lyckat i det misslyckade. jag hade precis satt mig i bilen och ett telefonsamtal leder till att vi vänder bilen och kvällen slutade hos mig. harri och amanda. vi drack påskmust, spelade gitarr och massa sånt. somnade nåra timmar efter midnatt och vaknade i sommarvärme. frukost utomhus i linne. legat på altanen och solat i underkläder. nu sitter jag själv i shorts och min stora nya gangsterbadassmunkjacka. dricker saft, äter äpple och räknar mina nya fräknar.


Kommentarer:
Postat av: Isse

damn va hipster ni e ♥

2011-04-14 @ 23:16:23
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0