holy moly me oh my, you're the apple of my eye

2011-08-15 @ 21:32:38
JAG LIGGER UTSLAGEN PÅ SOFFAN UTAN BYXOR I EN GRÅ FARFARSTRÖJA OCH BULLE-PÅ-HUVET-À-LA-EMMABODA. jag är så sugen på att sitta på en trång balkong någonstans på söder och tare lugnt liksom. jag vill lägga mig på golvet och kolla på skins. jag ser inte fram emot att jobba onsdag till fredag, men tiderna var hyffsade och det blir väl soft att casha in lite.
ännu en gif på lilla mig idag när jag chillar på golvet med min hund.
när träden blivit gula och röda ska jag klippa av mitt förfärliga hår. tror jag. om jag vågar. jag och ida. det ska bort. höst/vinter fräsha helt enkelt. jag vill klä mig i rött, på ett eller annat sätt. en mockajacka med fransar. eller en mockaväska med fransar. det blir secondhand-race och loppisar.

Kommentarer:
Postat av: isä

jävlar va snygg du e, förstår inte

2011-08-15 @ 21:56:54
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0