there's a limit to your love. like a waterfall in slow motion. like a map with no ocean.

2011-08-16 @ 21:47:13
VÄCKT AV EN SKÄLLANDE HUND. leo gör ingenting. han trycker in hörlurarna och höjer volymen. fortsätter spela. brrr. brrrr. brrr. jag väcks nu stället av att leo smsar mig från nedervåningen. klockan gick 20 minuter för tidigt och de orangea siffrorna visade att klockan bara var en bit innan tolv. somnar om och väcks av det där vibrerandet på nattduksbordet igen. mamma vill att jag går ut med wendy.
ruskigt oväsentliga meningar om min morgon. godnatt, typ.
och där stod jag i en avklippt skjorta och jeansshorts. och här sitter jag, svartvit och ser allmänt olycklig ut.

Kommentarer:
Postat av: ida

MAAAAAH SNYGG ÄR DU! heheee

2011-08-16 @ 22:45:11
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/
Postat av: isä

Men lägger du upp ett inlägg om att du vaknade kl 21 på kvällen.

Knepppppz hih

2011-08-17 @ 13:06:38
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0