torsdag

2011-08-12 @ 13:02:40
EFTER TVÅ DAGARS SOFFHÄNG MED KAFFE OCH DATOR LA JAG BENEN PÅ RYGGEN. haha, det är så knasigt, känslan av att sätta den röda plastfickan mot den lilla blåa ytan och höra blippet igen. kliva på buss och befinna sig i slussen igen. i stan. i stockholm. åka tunnelbana efter tunnelbana. se staden försvinna i mörker och gnistrande lampor. hannah, amanda, harriet, jossan och jag letade efter någon mysig servering. mycket var fullt och vi slog oss ner på baresso. åt och skrattade till minnen från emmaboda. att försöka åka vidare gick inge bra. vi ställde oss uppe vid katarinahissen och förundrades av den vackra vyn. bussen hem för att möta upp lite killar. vandrade hem i skurus backar och slutade i min stuga. jag minns inte så mycket för jag var trött. hehe.
idag skulle jag ha massa planer. en har redan gått bort, alina kunde inte. jag taggar inför kräftor och häng i amandas partytält ikväll. hihohoo

Kommentarer:
Postat av: isä

1

2011-08-13 @ 16:43:00
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0