tjohej

2011-08-23 @ 19:46:35
TVÅ LEKTIONER OCH STADSHÄNG. bakom varsina solglasögon spatserade jag ida och jossan längs söders gator. lite standard, monki och weekday på götgatan. för att sedan traska till hornsgatans alla secondhndbutiker. en poncho och en tshirt(där armarna kipptes av) landade i en stor påse och axlarna blev trötta och krampaktiga.
jag dansade lite i gräset när jag kom hem.
jag ställde mig i stentrappan med mina docs. påsar. väskan. solbrillorna. julgranshår. den blå jackan från portugal. och den ljusrosa blus/skjort-kläningen med shorts under. kände mig fin. men ser stel ut.

Kommentarer:
Postat av: Jossan

Ah vad fina bilder, och gifen, jättehärlig!!

2011-08-23 @ 20:11:18
URL: http://chan3l.blogg.se/
Postat av: isä

dog lite av sista bilden, så himla fin duär

2011-08-23 @ 21:09:47
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0