-

2011-12-28 @ 01:49:42

har dansat runt här på det knarrande trägolvet till musik och plockat disk efter timmars sittande runt matbordet. jag studsar och snavar som om jag vore sådär bra full som man kan lyckas bli. sjunger högt och beundrar min nya skjorta som jag fick i julklapp/present från en familjevän. och åh den är så fin och jag kände mig så fin i den. så nu ska jag lägga mig under det rödvit rutiga duntäcket och kommer antagligen inbilla mig en fruktansvärd huvudvärk imorgon när jag vaknar. eftersom att jag blev så himla full. godnattis


Kommentarer:
Postat av: PISSE

Hallå bild på skjortan tack???

2011-12-28 @ 19:50:16
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0