-

2011-12-03 @ 16:06:09
mina senaste textinnehåll har varigt så ointressanta och deprimerande. men det är så lätt att bara grotta ner sig i sina problem när man sitter ensam under en filt och inte har något att göra. tankarna flyger iväg, långt bort. och även om jag inte vill tänkte på, allt det där jag inte har, så är det där jag, åtminstonde slutar i mina funderingar och tankar. inga åtgärder eller lösningar och frågor kring det. hur jag ska lyckas med det, hur jag ska råd med det där och hur jag ska lägga min karta. min karta som är nedstänkt med bruna fläckar och liknar nya öar utan namn.
jag kanske ska klargöra att om man inte orkar med mina humörsvängningar och deprimerande/övertaggade/ointressanta/gråa/egobilderrace-inlägg så kanske det inte är den här bloggen man ska följa. bara ett råd, ungefär. och det vore trvligt med lite mer kommentarer, så man vet att någon faktiskt läser osv. och vem.
men hejdå, nu ska jag iväg till stan och ikväll ska jag på bio.

Kommentarer:
Postat av: Isse

bio med vem?? du blev ju bjuden hähä

2011-12-03 @ 19:11:31
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: Agnes

Kan du inte lägga upp länkar till dina spotifylistor?

2011-12-04 @ 00:17:30
URL: http://fukkedup.tumblr.com
Postat av: Anonym

jag läser din helt sjukt grymma blogg! du skriver så jävla vackert och tar underbara bilder!! uppdatera så ofta du kan, jag älskar det! hur gör du den där "fest-effekten" på kameran förresten där ljusen syns mer om du fattar? puss!

2011-12-04 @ 10:30:49
Postat av: bella

jag läser din blogg eftersom att du skriver fint och sätter ord på saker jag inte kan formulera alls. fortsätt så! puss

2011-12-04 @ 14:47:12
URL: http://forlovers.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0