lite telefonbilder

2011-12-28 @ 14:56:04
fredagkväll- satt med kaffe och gav upp klädhögen. lördag 6.30- vägrar gå upp
bilresan som tog ca fem timmar. batterierna på mobilerna tog slut innan vi ens kommit fram
vi drack kaffe ur fina gamla koppar mest hela tiden, och tittade på fotografier, detdär är pappa och mamma för länge sedan
vaknade upp under mitt vanliga täcke jag alltid har hos mormor. och de så himla himla fina kopparna
och idag har jag åstadkommit detta. karikatyren på leo som jag snabbt gjorde igår. och denna tjej här som jag lyckades skissa ihop idag.

Kommentarer:
Postat av: PISSE

mobil-instagram-bilder ♥ ♥ ♥

2011-12-28 @ 19:52:26
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0