ingen motivation

2011-12-14 @ 20:41:06
hoppas ni fick svar på det ni frågade. vissa frågor valde jag att ta bort och vissa har jag säkert missat. tack för att ni bombade kommentarsfältet, det var super kul att läsa och svara.
idag har jag legat under en grönrandig fleece-filt hela dagen. värmt samma kaffe flera gånger. och inte fått i mig men än en macka, en banan och några godisbitar. jag har samlat ihop några bilder som jag får framkalla. jag längtar så till nästa vecka. min hjärna har redan lagt skolan på hyllan och gett upp. jag hade kunnat skriva en uppsats idag, på bara två A4, men jag gjorde inte det. jag har ingen motivation. för någonting.

Kommentarer:
Postat av: PISSE

fin du e, jag vill också ta sånna snygga bilder hela tiden :(

2011-12-14 @ 21:47:04
Postat av: Anonym

Hejsan! du har väldigt bra musiksmak! har du lika bra filmsmak mån tro? vilka är dina 3 bästa filmer? :)

2011-12-16 @ 16:01:50


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0