december 2010

2011-12-03 @ 17:36:33
såhär såg det ut lite i december för ett år sedan
det var frost och snö. busshållsplatsen hade fått ett lager snö som var i bitar.

jag och hannah var i stan. fikade på sturehof och stod under julbelysningen
jag köpte en ny jacka, hade breda ögonbryn och rött läppstift.
min bror, leo i färglatt
glada siri med sitt fantastiska hår
ida skickade kärlek
åkte hem tidigt från övernattning hos isabelle och hann inte klä på mig ordentligt
jag och ida myste gärnet på 60 och förstörde alla bilder genom denna dö-häftiga effekt.......
det var sista advent och jag fick världens finaste julklappar av alina
vi var på middag hos erik efter julavslutningen. alla belysning blev hjärtan.
och jag och hannah vandrade på en otrafikerad väg hem därifrån
frosten på mitt fönster var vacker någon dag innan julafton
altanen vad snöbetäckt
så var det julafton och vi var bara familjen och myste
nyår firades på detta festliga sätt hos jossan. haha

Kommentarer:
Postat av: Isse

ååh määp

2011-12-03 @ 19:13:08
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: tilde

men åh, vill ha snö nuuuuu

2011-12-04 @ 00:10:38
URL: http://inthisbigtown.tumblr.com
Postat av: jeenniiifeer

ååå finaaa bilderrr !!

2011-12-04 @ 16:45:05


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0