brutalt onödigt och konstigt

2011-02-20 @ 00:10:58
JAG HAR INGA ORD. men massa ilska. men ändå några små konstigt ihopsatta meningar. av fuck-bilderna fick jag ur mig lite av den ilskan. men nu kom det tillbaka. ush. så trött på oärliga människor. jag trött på mig själv som inte kan vara ärlig och säga till dom som är oärliga att dom är oärliga. konstigt beteende på lågstadienivå. bara himlans onödigt och ingen lär vinna på det. behövde få det ur mig. nu känner jag mig övergiven och utanför. arg och förbannad. herregud jag vill typ ut och köra fem cigg i taget och bara spåra ute själv med en iPod och få ut allt. jisses jag kommer få utbrott på någon. jag behöver sova.
oroa er inte för mig. jag behövde bara skriva av mig. vi hörs.

Kommentarer:
Postat av: Isse

Bildddeeet <3

2011-02-21 @ 19:10:15
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: Bara jag

Göre igen....... Men, bildeT ?? :)

2011-02-21 @ 19:14:57
URL: http://imnotvain.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0