I ain't lost, just wandering

2011-02-14 @ 21:10:55
JAG ANTAR ATT DET HÄR ÄR DAGEN ALLA SINGLAR ÄR EMO. och de med bloggar skriver om hur värdelös denna dag är. jaha, så okej. jag må vara singel (hatar ordet singel), har sagt att "nu går vi och sörjer och dränker oss i geléhjärtan". men kanske inte riktigt, på det sättet. jag har haft en relativt vanlig måndag. med lite godis och kakor. strosat runt i den hemska kylan. själv. i stan. köpt lite. för att glädja mig. mötte upp mamma och fått prata av mig. ätit god mat och nu ligger jag på golvet i mitt rum efter en lång dusch och ska plugga. skypea med izz. det blir en fin dag. en relativt vanlig dag.
inget mer med det. glad allahjärtansdag.

men ändå. fuck alla glada par.

Kommentarer:
Postat av: You know my name

Soooorri bebii.. :( jag har glömt de.. <3

2011-02-15 @ 20:58:45
Postat av: Anonym

Assnygg bild

2011-02-15 @ 21:01:36
Postat av: Isse

// me

2011-02-15 @ 21:02:22
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: Isse

// me

2011-02-15 @ 21:02:28
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0