i've never got drunk in space

2011-02-03 @ 19:54:40
JAG ÄR INTE TILLBAKA I FÖRRA VECKANS TILLSTÅND. men. den här dagen har varit så konstig. känns som om jag har gått på händerna hela dagen. uppochner. med tröjan utochin. velat gråta och skratta av sorg och glädje. så många tankar. frågor. utan svar helt enkelt.
huvudet känns som ett trassligt garnnystan. vill dra ut det och börja från början. rätta till och se vad som är fel.
jag tror att jag behöver göra något galet. något annorlunda. eller något jag inte gjort på länge. jag vågar inte ens viska hur länge sedan det var jag såkallat fekkade. festade. kalasade. spårade. på riktigt. fest-torka alltså.
känns som om allt blir så omständigt på vintern och jag har inte orkat styra upp något eller leta.
låt det bli vår så är festskorna på.

lite så

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0