olika strumpor

2011-02-27 @ 20:56:59
GÅR OCH GÅRGÅRDAGEN ELLER VAD MAN SKA SÄGA, TILLBRINGADES MED NÅGRA HÄRLIGA VÄNNER. mötte som sagt upp ida och josefin, vi fastnade på monki i en timme och med mig ut hade jag en tröja och en jacka (jackan var lite knasig, ska nog lämna tillbaka, för den som undrar) sedan lade vi benen på ryggen, några meter iaf och stannade i ett häftigt provrum på weekday. vi vandrade genom gamla stan och hamnade på café mineur, där vi åt och drack samt att jag sumpa min plånbok. annars köpte vi med oss godis och åkte till ida där amanda sedan anslöt. vi sov trångt och jag åkte iväg med smutsigt hår för att jobba mitt segaste pass någonsin.
mina fossingar, någonstans där ovanför skymtar ett par uppvikta jeans som testades, tror jag ska haffa dom!
och där på weekday provade josse en fin (och mucho genomskinlig) klänning
en knasig bild på mig på caféet
så mysigt hade vi det på morgonen. alla bilder tagna av ida, men hon hade inte lagt upp nån bild på sig.
tack och hej, imorgon blir det skidåkning med familjen. tidig uppgång, verkligen inte vad jag behöver.

Kommentarer:
Postat av: Posse

neeej, ska du lämna tillbaka fina jackan!?!?!??!? :O juste, har du fått tag på de på caféet och fått tillbaka plånkan??? Ha det trevligt i kungsberget också! :) <33

2011-02-27 @ 22:03:37
URL: http://chan3l.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0