ps.

2011-02-24 @ 22:40:46
PJUH! äntligen klar med engelskan. det tog några timmar men nu är det lov. eller imorgon, men vi har en lektion och jag känner mig fortfarande krasslig. mm vill ha mig en kopp te, men är alldeles för trött, gotta sleep. yes, men jaja. jisses. huvudet snurrar. sitter i wendys (det-är-en-tjej-okej-hehe) puff/kudde/dyna/säng/sak med mitt enorma täcke i mjukisbrallor och någon slarvligt uppsatt knut på skallen. har rosa nagellack med röda hjärtan för den som är mer intresserad. det är så man ser ut när man är sjuk. lär väl sitta och rita vackra mönster på benen imorgon om jag stannar hemma. bara för att jag har tid. nejmen herregud. jag skojjade. jisses.
en bild ur arkivet. som är från jättelängesen-fast-det-är-typ-inte-det-fast-jo-det-är-det-nog. höst-vinter. någet sådant. ush vad jag är avis på isse som är i västindien. eller alla som har åkt eller ska åka bort. lyckos eeer.
ps. skype e bra, om inte bäst.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0