smoke without fire

2011-02-21 @ 20:30:05
ETT AVKLARAT OCH ETT ÅTERSTÅENDE PROV. lurar till imorgon. väntar på att få stressa upp, skrämma och skratta åt alla stackars fransk-läsande elever. texter, ord och verb. och imorgon väljer jag om det är språket som blir mitt iv-val i tvåan. jag vill ju kunna prata franska, det vore så häftigt. men jag orkar inte plugga.
har suttit på en luddig matta med te, böcker och lyssnat på bo kaspers orkester. några killar som alltid lyckas förbättra tillvaron.
funderar på att läsa lite mer. gå och lägga mig hyffsat tidigt. att lägga sig runt tio när man dagen därpå börjar vid tolv känns som att röka utan eld. men vafan. måndags-mornarna tar kål på mig. jag behöver mina sovtimmar. tyvärr.

Kommentarer:
Postat av: Isse

Jösses vad fin bild och franska är bra!

2011-02-22 @ 22:10:39
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0