under stars

2011-02-25 @ 18:11:03
KÄNDE MIG SOM I RYMDEN. låg åt fel håll i sängen. med halvöppna ögon såg jag ett runt ljus bara. apollo stod på i högtalarna. kände mig för ett tag tyngdlös. befann mig där i ingenstans och ville vara kvar där. det tryckte i huvudet som om all kraft liksom pressade från var sitt håll. den här låten beskriver hela händelsen så bra, och allt blir så fel om man läser dethär utan den. jag befinner mig i ett lugn. men kan nog när-som-helst bryta ut.
det är ju lov. jag vill göra något. snart. eller nu. nununu.

Kommentarer:
Postat av: Posse

jag tyckte det var väldigt spännande musik! ^^ <3

2011-02-26 @ 00:42:13
URL: http://chan3l.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0