helt totally awsome

2011-01-13 @ 18:17:17
SAMTIDIGT SOM JAG ÄR SÅ TRÖTT ATT JAG SKULLE KUNNA SOVA. så känner jag mig så knasglad. riktigt lyckorus. och ååh. det är härligt. bandsläpp vare 1800 idag. jisses. emmaboda. ja jag ska ju dit i sommar. festival oohyeeees!! varje vinter/vår bestämmer jag mig för att ha tidernas bästa sommar. men sommar elva ska verkligen BLI bra. inte bara bra, utan helt totally awsome. så himla många åh så mysiga nya människor jag lärt känna sen jag började gymnasiet. sinnes säger jag bara. och ja. sommar tjugohundraelva. ååh. ja herregud. jag är så hoppig, skrattig, fnissig, lycklig, taggad och allt vad positiv heter. när man mår sådär bra fastän att man är trött men det blir nästan ännu bättre för det blir lite som natthumor. såndär humor som inte bara finns på natten utan även på dagen i vissa fall. man sitter på en halvfull buss och småfnissar för sig själv. kliver av bussen och börjar sjunga. kliver in i huset och kramas och dansar.
här har jag hängt den senaste veckan. träffas vi där?

Kommentarer:
Postat av: Posse

TAGGA SÖNDEEER! ;DD

2011-01-13 @ 20:35:12
URL: http://chan3l.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi gosan duär så söt hihihihihihiihih.... Ja.

2011-01-14 @ 13:23:42
URL: http://Percy.devote.se


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0