the story of the impossible

2011-01-29 @ 16:48:45
OKEJ. jag cashade just in 1500 kronor av min farfar. massa släkt här i våran lya. trevligt och gosigt. mamma och pappa har lagat mat och förberett sedan igår. ambitiöst, kan man tycka.
gårdagen natten och morgonen idag har varit riktigt bra. jag har så dåligt ordförråd. jag säger bara gos, mys, bra, fint osvosv. det får ni stå ut med.
fyndade endast ett halsband igår som smyckar min hals och (mitt)bröst just nu. använde inte kameran så mycket jag hade velat. jag har blivit så dålig på att använda den sådär flitigt under alla händelser. men det blev några stycken.
det var iallafall jag, tess, amanda, viktor, josefin och ida. vi skrattade åt youtube-klipp. såg i taket lyser stjärnorna (hur många gånger har man sett den dååå?). vi befann oss i vår friggebod. i sällskap med en data, högtalare, massa kuddar och täcken. det blev varmt och plötsligt var bara de som skulle sova kvar där. låg och kliade varandra på ryggen. i ett tåg liksom. bytte håll och någonstans i var sitt försök att fortsätta klia somnade vi alla. vaknar i ett ljus. äter frukost tillsammans. gu vad gott frukost kan vara ibland.
knasigt suddigt, men den va lite gos och positiv.. aa
men ååh. gos.
hihi. vi var nog gladare än så.
januari. aha. okej. blå himmel. topp!!
BRA LÅT HITTAR DU HÄR!

Kommentarer:
Postat av: rumpa

åh mysigt! trots att jag ser ut som ett peddo på alla bilder hehe ;)

2011-01-30 @ 01:22:23
URL: http://coolabrudar.devote.se
Postat av: Posse

hihii, jaa myyysamys! ^^

2011-01-30 @ 19:33:49
URL: http://chan3l.blogg.se/
Postat av: Isse

Ph sluta va så mysiga, varför fick jag höra om det här typ halv tio?? :(

2011-01-30 @ 20:17:44
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0