2

2011-01-05 @ 23:20:11
HEHE VILLE BARA SÄGA DET. Även om det bara är två som har besökt denna blogg. Jag har ju inte gått ut med den än. Har tillbringat det senaste dygnet med Hannah och Isabelle i ett varmt rum i underkläder med film, vin, ostbågar och supergos. Jo, det var lite småknasigt. Men det är då det är som roligast. Hihihiihiihi. 
hej i sommar ska ja tillbringa hela min tid i en fin bikini och slita shorts, en hatt och en stor tisha bakom min kamera. skulle gärna få lite sommar nu. nu precis nu. eller vakna av att solen strålar i genom fönstren och gå ut på altanen för att sätta mig i en något bekväm stol och dricka apelsinjuice. helst med någon. kanske nästa vecka? vad sägs?

Kommentarer:
Postat av: Isabelle

Då antar jag att välkomnandet till mig (hiihiihih) så tack så supermycket. Och att ny blogg nya tag för plingade för min del hihi thats a promise. Love

2011-01-06 @ 21:30:36
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0