asdfghjk

2011-07-12 @ 15:48:55
SITTER UTE I EN SOLSTOL OCH DRICKER KAFFE. väntar på solen som ännu inte verkar våga visa sig. det blåser och jag har gåshud på både armar och ben. det är kallt. det är sommar och det är kallt. men ändå fylls jag av värme. jag lovade migsjälv att denna sommaren skulle bli storslagen. det kommer den bli. förutom skåne som är så mysigt och att hannah kommer ner hit om lite mer än en vecka, så emmaboda och portugal. båda med finafina vänner. alltså festival och utomlands. utan familjen i två veckor. jag är så läskigt taggad på emmaboda nu.
nu ska jag gör mig iordning och fira min kusin, Emil, som fyller 16 idag!

Kommentarer:
Postat av: Posse

Det blir säkert lika bra bilder med dem!! Jag använde liksom en helt vanlig engångskamera, det är då det blir såhär mysiga, festivaliga bilder! :D

Och jag diggar verkligen den där klänningen!!

2011-07-12 @ 17:39:22
URL: http://chan3l.blogg.se/
Postat av: Isse

ååååååååååååh va underbart de låter z33333333

2011-07-13 @ 21:18:00
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0