skimrande magiska minnen

2011-06-22 @ 22:48:38
DET SLOG MIG ATT DET VAR EXAKT ETT ÅR SEDAN. ett år sedan jag och säkert så många andra svenska blandade unga folk spända som tokar. väntar på att man ska bli trött för att få någon somhelst somn denna natt. tidigt tidigt följande morgon 23e juni 2010 kramade jag om min familj, drog ner min tunga väska och kramades igen för att åka med amanda till arlanda. vi såg arlanda under en röd-orange jättevacker himmel. vi skulle åka, jag amanda emelie och klara, till torquay i england. vi skulle ha tre underbara veckor med såå många fina människor.
precis innan. under resan. efter. och bilder från1. 2. 3. 4. och spellistan.

det blir en sådan läskig känsla i magen av att kolla på allt detdär. även om de texter jag skrivit är otydliga och knasiga. ett annat minne är mer på sensommaren 7e augusti 2010. det tänker jag inte förklara för det har jag så fint gjort i ett inlägg för länge sedan. det hittar man här. men även lite här. och här. dessa videos utan kvalitet kommer därifrån, men hittade från youtube.
bilder som min fina bror tog på vår strand. mellbystrand. förra sommaren, längtar till juli! åhåhåh

Kommentarer:
Postat av: Alina

Winnerbäck <3

2011-06-23 @ 10:29:13
Postat av: isse

assååå bildernaa <3

2011-06-27 @ 14:44:29
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0