midsommar dag

2011-06-25 @ 18:21:22
DENHÄR BLOGGEN GÅR UNDER PÅ ALLA SÄTT OCH VIS. besökarna har aldrig varit så få. men jag känner att jag inte kommer få någon fason på denna blogg. kanske en regning deppig dag när allt annat är fel.
men igår var det midsommar och jag åt mysig lunch med familjen och kvällen spenderandes i hela nacka kändes det som. men gåendes så.mycket.så.jag.dog.
men nu ska jag nog träffa harriet i stan.
mina midsommarbilder. från lunchen, en fika i hamnen, och sista (instagrambilden på mig) när jag vandrar hem klockan tre på morgonen, älskar att det aldrig blir mörkt.

Kommentarer:
Postat av: isse

du har alltid så underbara bilder så det är typ dwet enda ja skriver lol



men vadå bloggen går under, de e ba fooooortsäätta :)))))

2011-06-27 @ 14:45:23
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: Cia

Vad heter appen som gör att du får sådan ram som på den sista bilden? :)

2011-06-28 @ 00:51:25
Postat av: Cia

Vad heter appen som gör att du får sån ram som på den sista bilden?:)

2011-06-28 @ 00:53:21


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0