baby we were born for fun, or maybe to sleep in the sun

2011-03-14 @ 22:24:45
TRÄNA OCH TRÄNA OCH TRÄNA OCH ÄTA MASSA SÅDANT NYTTIGT. nu ska jag bli fit och snygg. bra mål iaf. jo det här ska minsann gå mina vänner.
oj vad sur jag blev på allt och alla. tänk att man för en stund bara kan hata precis allt. att inte komma på något annat än sömn som skulle göra situationen bättre. kanske ett glas apelsinjuice. men det ska vara det. inte ens en vän. nej. jag blev nu för denhär stunden trött på alla levande ting jag vet om. märkligt. utan anledning liksom. sån är jag. kanske.
jag ska göra en kopp te och sedan gosa ner mig i sängen. se över mitt spontana hat. vi ses.


Kommentarer:
Postat av: HANNAH

hata mig. gör det! hehehehe.. och så hann du först med le rubrik. faaast jag gillar dig ändå. pyss

2011-03-15 @ 08:45:29
URL: http://percy.devote.se
Postat av: Isse you know

I believe in you baby!

2011-03-16 @ 22:54:29
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0