gifar är allt bra dom

2011-03-09 @ 20:22:57
GOSIGT HIHI. gu som min blogg är grå. men vad ska man göra. header har försvunnit. måste råkat tagit bort något sorts kod i allt designredigarande. ja, inte bra. och inga vidare egna biler har jag heller. när jag har råd ska jag införskaffa en riktigtriktigt bra kamera. nu kör jag på min canon 1000D, vilket duger, men jag lyckas inte så bra med den.
iallafall vad jag ville komma till.... jag gör ju mina gif:s men den där vita kanten runt är jobbig, ful och tar onödig plats. har testat så många sidor, men antingen kan man inte göra dom större än 3/400px, eller så blir det bara en bild när man lagt upp den eller den där förbaskade kanten.
TIPS?? antagligen får man inga svar. då blir det pinsamt. awkward osv.... japp.

Kommentarer:
Postat av: P

inga tips från mig, men söt hund har du i alla fall!

2011-03-09 @ 21:18:52
Postat av: C

sorry dont have any tips but i've been checking out you blog(have to translate it cause i dont speak swedish) and i thought it was about time i commented to let you know that i love your blog:) i feel a little like a staler translating it and stuff but i guess thats really what blog'r are about so... thats really it:) x C

2011-03-10 @ 01:08:10
URL: http://sincenineteenninetyseven.blogpot.com


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0