stars

2011-03-05 @ 14:04:31
EFTER DEN HÄR VECKAN HAR JAG FÅTT BEKRÄFTAT ATT PLANERING INTE ÄR MIN GREJ. alldeles (jisses vad jag använder det ordet) för mycket jag bestämt att göra men det inte har blivit av. hela gårdagen var planerad men jag låg hemma under en filt från morgon till kväll.
måste nämna min torsdag (tror jag) som var mycket mysig. åkte till stan med leo och shoppade gärnet. hur bra som helst var det. och dagen till ära (idag alltså) skall jag bära några av de nya plaggen! jippiiie! för nu bär det av till stan igen, i sällskap av Ida. jag hoppas på sushi och andra trevligheter. men solen verkar försvinna in i mörka moln nu. aja.
ps. jag har lurat mig själv igen. att det är vår alltså. jag skottade hela altanen och lotsas att det har smält bort. det är bra. ds.
min lilla bild
stars

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0