tre timmar

2011-03-10 @ 22:03:43
DET VERKADE SOM OM JAG VAR DEN ENDA SOM VARKEN VAR SPRUDLANDE ELLER PIGG. en kort ofärdig teatersnutt skulle spelas upp. den där förbaskade lergiraffen skulle göras. det. går. inte. fan, jag börjar skriv sådär emo igen. jag skulle ju inte det. men aa. då får väl det här vara min emoblogg tills nåt annat händer. jag kanske är lite sådan och vad ska jag göra då? jag kan skriva om allt roligt som egentligen inte hänt.
herregud. vad jag egentligen ville säga var att jag gick hem idag efter en halvdag i skolan. mådde kasst inifrån och ut. kollade på en film och sov i tre timmar. nu undrar jag mig om jag kommer kunna sova ikväll.
jo. jag skaskaska sova. sova nu. ladda batterierna och hoppas på partaj imorgon.
jag har alldeles för fina vänner. som kontaktar min mamma. frågar hur jag mår osv. så fruktansvärt underbara. åh, vad glad jag är att jag hamnat i en klass med just er. puss på er!

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0