jalåda

2011-03-28 @ 19:26:11
TREDJE GÅNGEN VI LÅNAR DEN HÄR STUGAN HÄR I ÅRE. högt i tak och sådär gosigt stugigt. två skiddagar har gått och det har väl varit sisådär halv kul. men imorgon kommer alina så då blir de annan fart de sista tre dagarna. längtarlängtarlängtar. sitter fortfarande i mitt svarta underställ och en sån knut på huvet.
har druckit x antal koppar kaffe idag. åkt släpliften y antal gånger. ändrat frisyr t antal gånger. osvosv.
jag har suttit och meckat med min tumblr. klicka dig in och titta!! :) länk --> ▲ drunk in space ▲
ps. det här var mitt 100ade inlägg på denhärbloggen. åh, grattis till mig. typ.

Kommentarer:
Postat av: Isse

Jasså så du är i fjällen vah? Visste man ju inte! Ha det supermys bebi <3

2011-03-29 @ 02:13:11
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0