denna dag i trassliga meningar

2011-05-20 @ 23:40:01
JAG BADADE IDAG. det passade ju lite ihop till bilderna i senaste inlägget. jag och hannah slängde våra trötta ben på ryggen och åkte till trollan och klädde av oss i varma vindar. det var ganska kallt i vattnet. men inte allt för, faktiskt. mitt första dopp i år, fredagsdopp. vi flyttade oss och umgicks med lite annat folk och myste i kvällssolen. vi tog en slingrig väg genom skogen, gick mitt på vägen och kände mig somrig och jag tog bussen hem. alina kom och vi pratade massor. det grillades och jag åt tzatziki och annat smarr till jag sprack. vi tittade på en fin film, och alina cyklade hem.
imorgon ska jag fanimig sova. det har jag inte gjort på såååå länge.
my friendo amanda qui est trop bien. lite av varje språk. g i franska, det määärks.

Kommentarer:
Postat av: isse

vad somrig du låter hiih

2011-05-21 @ 12:01:00
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: Strand.

höhö.. trots tanke på när picen är tagen känner jag att den är rätt OK. höhö med tanke på galen style längre tbx i tiden :)

2011-05-23 @ 20:48:54


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0