en fin vårkväll

2011-05-25 @ 23:17:34
DET HAR VARIT EN SÅ TYPISK SVENSK DAG. om man tänker på vädret, sådär tokigt skiftande! jag har ätit och druckit mig mätt gratis idag. ett lunch-erbjudande med amanda, harriet, adrian och hannah. jag och hannah letade skor. vill ha domdär ljusgråa skogshuggarskorna från weekday. såååå mycket. 700. vi får se, kanske! sen gick jag och hannah till riche och fick oss kaffe och en smarrig gino. vi stannade i forum och hannah köpte en iphone. kom hem och lovade migsjälv att plugga, men vet fortfarande inte hur man gör. gjorde åtminstonne svenskan. 9skoldagar kvar. nu kör vi. jag sitter ute och myser på altanen i en stor jeansjacka. själv, osv. lite småkallt, aja, ere vår så ere. gonatti

Kommentarer:
Postat av: isse

varför får jag inga kommentarer.. :(

2011-05-27 @ 14:46:55
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0