problematiska bloggproblem

2011-05-20 @ 21:47:00
OKEJ JAG BLEV LITE FÖRTJUST I DET BREDA. faktiskt, det var bra! försökte fixa in en profilbild, men jag har, på något sätt stängt av så att jag inte kan ha någon header eller profilbild även om jag lagt upp och att det står att jag har det. oklar, men ja. vad ska man göra typ?? förövrigt fick jag en synvilla att det låg en cykel i min säng bredvid mig nyss. det var märkligt.
jag vill till staden och köpa ett par shorts och bikinisar. kanske en hatt. eller ett par coola skogshuggarskor, som vi kallar dom. en fin behaglig skjorta vore inte fel. några tees. hur mycket som helst vill jag ha!

Kommentarer:
Postat av: isse

åh badbilder <3

2011-05-21 @ 11:59:59
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0