torsdag hela dagen

2011-05-11 @ 21:21:41
SÅG EN KUL GREJ PÅ FACEBOOK. någon hade skrivit något om arga snickaren. han är en väldigt nära väns pappa. barndomsvän liksom. jag har ju känt anders i hela mitt liv, det är kul att se sådana saker som jag såg nu. hehe.
hursomhelst har det varit en varm dag och jag tvingade på mig shorts imorse. sjukt värt, klippte en gammal tischa igårkväll som jag använde. den är lite knasig men rätt tuff irl.
denhär veckan har förövrigt varit helt vriden. kan inte förklara varför. tiden går väl långsamt, eller så är det proven som rör till det.

Kommentarer:
Postat av: Isabelle

jaaaaaaaa klippaklippa det är najs

2011-05-11 @ 22:12:51
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: Sara

Puss sötis! <3

2011-05-12 @ 11:55:28
Postat av: Sara

Ja välkommen hem till vår trädgård liksom:-S Puss

2011-05-12 @ 12:33:23


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0