rålambsholvsparken

2011-05-22 @ 16:34:27
LUFTEN, OCH ALLA DOFTER, VÄRMEN OCH ALLT FÄRGGLATT. det är så fint. det är så somrigt. den torra marken där gruset kastas upp i luften när en bild åker förbi, eller när barnen springer runt. dofterna av nyklippt gräs och nyutslagna blommor.
igår hade jag en sjukt kul kväll i rålis. med emelie vid min sida och en låda pomfritt i mitt knä åkte jag hem till amanda efter några timmar i parken. vi låg vakna till solen lyste in genom fönstrena rätt ordentligt. vi sov fram mot ett och åt frukost i solen.
idag skulle dagen bestå av plugg så jag åkte hem och har nu gjort klart min powerpoint! jag ska göra som ida, en lista, en att-göra-lista.

Kommentarer:
Postat av: isse

himla fin du e

2011-05-23 @ 18:07:59
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: Elin

Gillar "det är så fint. det är så somrigt. den torra marken där gruset kastas upp i luften när en bild åker förbi, eller när barnen springer runt. dofterna av nyklippt gräs och nyutslagna blommor" fett!

2011-05-23 @ 18:08:16
URL: http://elinmauno.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0