skriver en novell

2011-11-13 @ 18:59:57
jag gör mitt godaste te i min finaste kopp dekorerad med blommor. bryter en bit mörk choklad och lägger fingrarna på tangenterna. novellen ska snart knytas ihop. ja, det börjar lida mot sitt slut, snart. jag kommer sitta hela kvällen och lägga till och radera i dokumentet som heter vinst eller förlust. imorgon börjar projektveckan och jag hoppas att det blir så bra så bra.
skriver till dethär ungefär: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 i princip hela dethär skulle bli så glad om någon gillar den listan. kanske subscribear. hihi. hejdå

Kommentarer:
Postat av: Isse

åhh choklad. vad sugen jag är

2011-11-13 @ 20:34:58
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0