en textkompott

2011-11-24 @ 19:41:13
sådär ja. då kom sakna-känslorna. allt jag bara vill göra. tänkte göra mitt rum fint och tryggt i helgen. och om någon vecka kanske det finns en lysande jordglob där också. vill ha den där sladden så jag kan lyssna med min lpspelare optimalt. bara för att det är en så fin och speciell känsla.
åh, jag saknar att känna hålfoten fyllas med sand i skåne. att cykla på platta smala vägar. att sätta sig på en bänk och se solen gå ner. att äta jordgubbar hela dagen. att spela kortspel och yatzy när regnet smattrar mot fönstret.
alla förväntningar på kommande sommar är skyhöga. och jag vill redan dit. jag inväntar att gatorna blir täckta med snö nu. att julen kommer och äntligen bli sjutton(nyår). vi talade igår om att åka skridskor och äta brända mandlar i kungsan. vi blev båda piminda om att det hela skulle bli miljoner gånger bättre om man var med någon man är så himla kär i. någon som gör att den kalla decemberkvällen blir så mycket varmare.
alla scenarion som finns i mitt huvud. alla sådana man föreställer när man inte har någon. i spöregnet. på kylaga tågperronger. och alla sådana. menmen.
jag längtar till mars när jag åker till frankrike med josefin och niklas i en vecka. det kommer bli så bra.

jag sippar på mitt avsvalnade svarta kaffe och lyssnar på fransk musik. liksom kommer på så himla mycket jag vill. som jag vill vara, uppleva, göra, förändra och sådant. känns som att jag kommer vara mer på banan när december månad börjar. då har jag fått pengar och kommer kunna fixa och dona och investera. plus att jag ska börja jobba igen. kommer bli så bra så.

Kommentarer:
Postat av: Isse

ska du till frankrike med poss och nikklas??

2011-11-24 @ 20:01:19
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: tilde

fiiiiint skrivet!

2011-11-27 @ 20:31:53
URL: http://inthisbigtown.tumblr.com


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0