like a waterfall in slowmotion

2011-10-11 @ 21:39:10
jag har tagit cirka hundra bilder på yoghurt, juice, kaffe och bröd som bres och äts upp. det ska alltså bli en stop motion-film som jag nu gjort i sista sekunden. jag har suttit på övervåningen på waynes på hornsgatan och druckit kaffe och pluggat med harriet hela eftermiddagen annars. nu ser jag framför mig ett virrvarr av senhinnor, trumhinnor, tinningslober, nervceller och annat som är bra att veta till morgondagens prov. dra. åt. helvete. så godnatt och på återseende.
typ en likadan bild som innan. men ja, somsagt, godnatt.

Kommentarer:
Postat av: Isse

fätt tufft, posta den filmen här sen :3

2011-10-12 @ 22:53:07
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: Isse

cpppp, ja kommenterade nått i still med åå tufft posta den här sen

2011-10-13 @ 00:08:42
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0