beirut

2011-10-03 @ 20:15:36
jag tiitar på halv åtta hos mig med mitt vänstra öga. och läser bloggar med det högra. nästan, det är iallafall vad jag sysselsätter mig med nu. blir så inspirerad av alla som skriver så bra i sina bloggar. hatar att jag försöker, och att det bara blir krystat och tråkigt.
jag tror jag går och väntar. väntar på att bli kär. jag gör inget åt saken utan väntar på att det ska komma till mig. det är så tröttsamt. men jag är nog för lat och främst feg för att göra något. jag är inte ens i närheten. och det känns lika trovärdigt att hitta någon som att jag skulle bli yngre. ja, mirakulöst. overkligt. det finns inte. jag tror det är vad som tyngt mig sista tiden. gråter till beirut typ. ne, nästan

Kommentarer:
Postat av: Isse

åh varje bild liksom, jag vill se en kärlekshistoria igeen

2011-10-03 @ 20:50:56
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0