-

2011-09-17 @ 03:55:18
OKEJ ALLTSÅ JAG BEFINNER MIG I NÅGON SORTS DURASELLKANINVÄRLD JUST NU. sedan igår har jag dansat mig fram. studsat och sjungit på och till och från bussar. medan jag lagar mat. och, ja. alltså. jag är allmänt energirik just nu.
angående mitt senste inlägg så behövde jag mest skriva av mig för jag blev arg ledsen, men avslutade med ett haha, för jag insåg hur löjlig jag är. jag mår bra.
ba chillar med världens finaste hund. hon är inte så fotogenisk av sig. och hon ville inte kramas lika mycket som jag. och hon var tveksam på om hon verkligen ville synas på en sånhär storblogg. och plötsligt finns hon i cybervärlden. rymden.
men iallafall. jag skriver i hundranittio och har druckit bubbelvatten. ätit ben&jerry's. suttit ute i blött gräs och isande kyla med harriet sedan vi kom hem från rabblefika på hornsgatan och ett ton hundmys hos henne. nu dog harriet vid sidan av mig och jag ska göra henne sällskap. (fett inspirerad av the notebook som vi nyss såg(andragången nu, åh, löjligt fin) att dö med någon man tycker om). godnatt mina vänner.

Kommentarer:
Postat av: Jozzzz

ååh gosii, blir så glad av att höra det!!! Din blogg är faktiskt mycket mycket fin också!! och din tumblr!! jaa, det gör vi kanske, hoppas det blir nått va! pusspårej

2011-09-17 @ 12:05:14
URL: http://chan3l.blogg.se/
Postat av: isä

den bilden blev ju ändå mysigast i världet!

2011-09-18 @ 15:18:10
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0