alltså dör

2011-09-28 @ 22:27:47
nu har jag minsann tränat. hohoho. känner mig extremt duktig. åhh, jag var så fabulös på bussen hem. satt med benen grovt i kors. docsen, svarta lite för korta haremsbyxor, rosa luva, två lökiga hårslingor och fläta som stack ut, den gröna skogshuggarjackan, väska, tygpåsen och säkert en och annan svettpärla i pannan. fantastisk vacker. nu är det sänghäng och wordfeud. och juste... jag har börjat twittra. så jävla bra liv jag har. wordfeud, twitter, instagram, facebook.. ja gud jag orkar inte. hejdå. imorgon ska jag orientera. yeees.
såhär taggad är inte jag.. men tydligen för några dagar sedan. bra. godnatt.

Kommentarer:
Postat av: Isse

mysis

2011-09-30 @ 19:19:02
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0