frankrike

2011-09-18 @ 20:02:59
jag vill köpa mig en polaroidkamera. eller bara en analog. och ta första bästa flyg till paris. fina kläder smycken skor jackor halsdukar och hattar i en stor fin gamal resväska. jag vill se och uppleva frankrike igen. edt slog mig, att jag kommer få åka till nice med franskan.. i en vecka. jag fick magknip av längtan.
tills dess ska jag försöka glömma allt som behöver glömmas. göra vad som känns rätt. och ja, nu jäklar ska jag börja träna och jobba röven av mig. hejdå.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

HEMSKT ÖVERFULL KLÄDSTÅNG!

2011-09-19 @ 13:30:48
Postat av: isä

å mysbild

2011-09-19 @ 16:58:37
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0