hamlet

2011-09-12 @ 18:01:36
IBLAND KAN JAG SE FRAM EMOT ATT TA 409 HEM FRÅN SLUSSEN. typ tjugofem minuter av ensamhet. tid att tänka. idag hade jag köpt en liten kaffe på kaffe & drömmar eller va det heter.. satt bredvid min väska och gula påse från beyond retro. drack ur den lila pappmuggen. hade hörlurarna i öronen från väntan av tunnelbannan. drog upp boken. vi ska spela hamlet i skolan, så jag läste hamlet och lyssnade på the national. såg höghus förvandlas till villor i skogen. ett steg utanför bussen. med boken i handen och telefonen i fickan. himlen öppnade sig och på mig landade ett hav.
exakt nu kollar jag på mina två blyertsteckningar jag gjorde under eftermiddagen. granskar, snabba skisser, inte så bra, inte så likt vad det skulle va. exakt nu lyser kvällssolen genom trädkronorna.

Kommentarer:
Postat av: isä

klashdfkhjaösf♥♥♥ ett hav landa på dig dfan va tuft de lät

2011-09-12 @ 18:14:02
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0