jag har sytt en genomskinlig påse.

2011-09-06 @ 22:21:11
UNDER EN TRÅKIG FRANSKALEKTION RITADES DET PÅ HÄNDRNA. känner mig allmänt häftig nu.
posar med alla saker på händerna. aa, snyggt. våran franska lärare(lärarinna, hehe) gillade min tshirt iaf. det stod paris på den. och jag lånade niklas keps. kände mig som en skogshuggare i min stora gröna jacka också.
jag mår bra nu. det gjorde jag tydligen för exakt ett år sedan också. det kom upp en status från idag-fast-ett-år-sedan där jag skrev att jag mådde "så jävla bra! WOHO!" haha. kul tyckte jag. hejdå.

Kommentarer:
Postat av: isä

fan vikken nize gif bro

2011-09-06 @ 23:57:00
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0