photobooth-lover_94

2011-09-13 @ 12:21:40
ETT ALBUM VID NAMN vadå missbruka webbcameran? MED INNEHÅLLET AV 2585 BILDER. det är alla photobooth bilder. självklart mestadels på mig. hela förra sommarens bilder försvann när dator gick sönder. men det började igen i september 2010. jag tänkte dela med mig. av mig, ja, bilder på mig, från exakt ett år tillbaka fram till nu.
datan var tillbaka, jag och wendy posade. jag fastnade för min jeansskjorta. finger-mustasch. innan skolfoto.
ögonbrynen blev mörka. ny prickig blus. rött läppstift och halsduk. huvudband och jeansskjortan.
halsfluss. favorit secondhand skjorta. hehe spännisar. chillar i luvan.
myser. vinter-skjorta. fåglar på handleden. första vårsolen.
ny jeansjacka. långt hår. jag och hannah skulle plugga men blev kidnappade av datorn. hannahs vita tröja, långt hår.
sista veckan i skolan tror jag.
jordbubbar på altanen med mamma. amanda och jag. ser ledsen ut. hade en väldigt bra kväll.
lite skåne. lite hemma i stugan. lite innan amandas partynr1. lite häftig tischa.
lite nya favvokläder. och paris tshirt plus puss hehe. efter linnros. förra lördagen tror jag.

Kommentarer:
Postat av: isä

Vikket bra inlägg!! hihi

2011-09-13 @ 16:57:32
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: Jossan

så snygg att jag får ångest.

2011-09-13 @ 17:17:17
URL: http://chan3l.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0