.

2012-04-08 @ 15:15:52

satte på mina beige platåskor och jeansjacka. satte färden mot götgatan och där köpte jag mig en hallonsmoothie. rökte cigaretter i en liten pluralform. det var så skönt att faktiskt lämna huset. mina kinder är rosiga och fingrar stelfrusna efter att ha gått halva hornsgatan i skugga och vind. har hallonkärnor i hela munnen. och vildblåst hår som gömmer sig under en mössa. har en ny mörk stickad tröja som vilar i väskan med slitet ankartryck. och i avstigningpåstigning i slussen mötte jag sara som jag ska träffa längre än fem sekunder på torsdag.
mmmm jag är nästan frisk förutom min matlust som inte existerar och solen skiner och jag har fått fler fräknar och jag är rätt nöjd med tillvaron


Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0