jag ser blondare ut än någonsin

2012-04-05 @ 13:39:38
jag ser på instagram alla som firar in lovet med solhäng och dans. alltså jag är verkligen dödtrött på att kallsvettas och se svart så fort jag sätter mig eller ställer mig upp. jag försöker få i mig lite snabb energi i form av julmust. annars har jag väl fått i mig bara knappt en liter vatten varje dag. inte jättekonstigt att min energi inte existerar. alltså. är inte ens sugen på kaffe......(!!?!?!?!?!?!?!)
detta är mitt hår efter tre dagars knut på huvudet.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

men ÄT! hur ska du kunna bli frisk om du inte äter eller dricker? du blir sjuk hela tiden för att du dricker så mycket kaffe, äter avokados och grapefrukt. man måste äta annat också, även om man vill bli smal. du blir bara sjuk och det är väldigt trist ju. så pallra dig iväg och ät nu, drick massa vatten och sooooov!

<3

2012-04-05 @ 15:24:56


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0