.

2012-08-27 @ 20:38:26
jag gjorde en ny tumblr för någon vecka sedan. en tumblr där jag tänkte samla inspirerande bilder. det var skönt att få ett oändligt bildcollage av inspiration. men nu känns det bara jobbigt. allt är så ouppnåeligt och långt bort. blir mest deprimerad. det är sådana tankar som tynger mig varje dag. mår dåligt av det. för det känns som att inget kommer någonsin bli sådär bra som här. det är det ljusa fräsha smala kyssfyllda liv i min egna lägenhet som jag vill ha. blä. har verkligen ingen motivation till något. verkar som att jag redan har hamnat i min vinterdepp trots att bara hösten precis börjat smyga sig på.

Kommentarer:
Postat av: Gisela

Känner samma sak, massa fina bilder överallt man lägger upp på tumblr, instagram osv, men blir också mest deprimerad av det fina underbara

Svar: precis!!
Lydia

2012-08-27 @ 21:12:06
Postat av: Anonym

Men det är bra att ha drömmar! Men farligt när de ger en förväntningar, de snygga tjejerna sitter säkert också inne på sina rum och drömmer om något annat!

Svar: "snygga tjejer sitter säkert också" tack.
Lydia

2012-08-28 @ 10:14:49
Postat av: Anonym

äh lägg av! försök se ditt liv inifrån istället för utifrån.

Svar: men herregud. som att det inte är något jag försöker göra.....
Lydia

2012-08-30 @ 11:41:25


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0